FOR INDUSTRY FOR INDUSTRY
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany
Obory veletrhu
Strojírenství
Povrchové úpravy
Energetika a elektrotechnika
Logistika

Jak proměnit web v nejlepšího obchodníka

Přináší vám web nové zakázky? Mohl by. Představíme vám příklady úspěšných webových stránek, které pomáhají přinášet nové zákazníky. Ukážeme si, nad čím by se měl zamyslet a čemu se vyvarovat. Na příkladech si ukážeme konkrétní tipy, jak se na internetu prezentovat.




Typ akce: Přednáška


Datum zahájení: Pátek, 18.05.2018 13:00 - 14:00

Místo konání: Vstupní hala I, Konferenční centrum, sál 3

Organizátor: AITOM Digital, s.r.o.

Vstupné: zdrama v rámci vstupenky na veletrh


Kontaktní informace:
ABF, a.s.




Přednáší: Pavel Quaiser, Key Account Manager, AITOM Digital s.r.o.

 

PROGRAM:

• Jak přemýšlet nad webem v kontextu online

• Pozice webu v obchodním procesu

• Jak navrhnout web, který ví, co zákazníci chtějí.

• Jak web může ovlivnit vaše potenciální zákazníky?

• Jak docílit toho, aby vám web pomohl dosáhnout vašich cílů?

• B2B online marketing funguje, ale je potřeba vědět, jak na to. Víte na co si dát pozor v rámci placených reklam?

• Jaké formy placené reklamy pro vás mohou mít užitek?

 

www.aitom.cz

 

 


  Obnovitelná energie
Obnovitelná energie Detailní měření vlivu výše útlumu vytápění v mimopracovní době na celkovou spotřebu energie ve Fenix Office Centru v Jeseníku Obrat v přístupu Číny k fotovoltaice by mohl snížit předpokládaný instalovaný výkon o 20 GW Českých peletáren je už třicet dva. Tu nejbližší pomůže najít nový Národní vyhledávač pelet Devatero trendů ve fotovoltaice aneb Intersolar 2018 Sven Bauer: během tří let budou baterie bez kobaltu Otázka za půl milionu: máte v licenci uvedený výkon na straně stejnosměrné, nebo na straně střídavé?
Závěrečná zpráva 2017

Závěrečná zpráva 2016

Závěrečná zpráva 2015

Facebook
Zavřít
Nezávazná poptávka účasti
Inicializace, právě prohlíží: -

* - povinné údaje